Jak działamy?

Przejrzysty schemat działania i jasne zasady współpracy.

#1: Pierwsze spotkanie

Rozmowa o Twojej działalności, potrzebach i oczekiwaniach.

Na podstawie pierwszej rozmowy przygotowujemy dostosowaną, indywidualną ofertę.

Obustronna decyzja o podjęciu współpracy.

Przygotowujemy i podpisujemy umowę oraz ustalamy szczegółowe zasady i warunki współpracy, takie jak termin i sposób przekazywania dokumentów oraz osoby kontaktowe.

Przygotowujemy pełnomocnictwa konieczne do podjęcia współpracy, które następnie należy złożyć w urzędzie (można to zrobić online).

Spotkanie dot. szczegółów formy Twojej działalności i rozliczeń, które są dla nas niezbędne do wykonania usługi. Ustalenie, jakie dokumenty są nam potrzebne, aby rozpocząć.

Konfigurujemy systemy, na których będziemy pracować i przekazujemy dostępy.

Weryfikujemy przekazane dokumenty i jeśli występują braki – zwracamy się o ich uzupełnienie.

Rozpoczynamy bieżącą współpracę.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach księgowych

Dowiedz się, jak usprawnić procesy księgowe w Twojej firmie.

Scroll to Top